Friday, 31 August 2012

welcome back !

Assalamualaikum
lama ndaaa update blog . mm , sibuk nak layan sgala facbuk , twitter , tumblr , homework . sgala ny laaa .
hari ni , memboring kn . ndaa tau pa moe wat . skrg ne pun stay kat kdai mkn . tpi tak mkn lae . teruk ny . menyemak jak cik adik oi kat sini . menyampah dah pelayan tu tinguk kw oukeee . hahahahahah .
perut memang dah lapar tahap karma dah . tapi i tetap nak mkn bubur ayam mcd . huh ! nak mkn benda yg pnas n berkuah . cause tekak dah sakit ne . maklum la , demam . confem laaa sgala tonsil pun keluar kn . nak menelan pun pyah .
memandang kn hari ne hari kemerdekaan , mesti rmai yg stay outside , turun p bndar . aku kalau bab2 turun bndar ne memang malas . sbab aku tak suka tmpa yg sesak ngan urg . i can't breathe oukee . dah tu , mcam2 bau yg akn aku terhiduu . membuat kn aku nak pengsan selama seminngu . menghadap mkanan pun tak lalu .
cuaca pun panas , tapi tadi mcam nak hujan plak . huhu . pelik laa cuaca skrang ne . mm , aku pn dah naik rindu dgna family aku nee .
tak sabar nak balik umaaa . cepat2 jumpa ank2 buah yg mkin cumel n membesar . hehehe . tak sabar nak tinguk c kecik tu membesar n pnggil i , umie atyn . huahh ! cumel !
tadi , ronda blog Pn Siti Hajar . memang cumel . like sngat . ahahha . sweet story yg dea wat . gmbar2 dea pn cntik . lebih2 time dea kahwin . semoga dea berbahagia bersama keluarga n suami hingga akhir hayat nya .
c cintaa plak ? mm , jangan cakap laa . tu cer kat tumblr jak laaa . sakit hati ngan dea pun adaa jua skrg ne . hahahah . but ndaa pa . adat bercinta . adat perkenalan . mmang adaa suka dn dukaaa jawab nya .
oukee laa . takut2 nanti makin lebar plak aku membebel kat cne . merepek ntaa ke apa . better aku layan game jap kn . hahaha . 

have a nice day all .